bbasya

观影/记录

《模拟游戏》/战争 卷福
+But if you choose to stay, remember you chose to be here. What happens from this moment forwards is not my responsibility. It’s yours.
记住,这是你的选择。自此刻起,发生什么都不由我负责,而是由你负责。

+You need me a lot more than I need you.
你需要我大于我需要你。

+Let me try, and we’ll know for sure. Won’t we?
让我试一下,我们就知道他们说的对不对了。不是吗?

+I hate to say it, but yes.
尽管我不愿意承认,但是是的。

+Do you know why people like violence? It’s because it feels good. Humans find violence deeply satisfying. But remove the satisfaction, and the act becomes hollow.
你知道人们为什么喜欢用暴力么?因为那感觉很好。人类觉得使用暴力令人满足。但是除去这些满足感,暴力行为就变的很空洞。

+Sometimes it’s the very people who no one imagines anything of who do the things no one can imagine.
有时候,正是那些人们认为的无用之人成就了无人所成之事。

评论

热度(12)